Elektroniczny Paszport Techniczny

Nowoczesny system zarządzania sprzętem medycznym

Odkryj rozwiązanie, które integruje wszystkie informacje o urządzeniach medycznych w jednym miejscu. ePT to Twoje wsparcie w bezpiecznym zarządzaniu, planowaniu serwisów i analizie kosztów, dopasowane do potrzeb Twojej placówki.

Plusy wdrożenia systemu ePT

Szybkie raporty przedstawiające koszty

Możliwość weryfikowania czy dostawcy realizują prace serwisowe zgodnie z umowami

Tworzenie grup urządzeń (np.: łóżka szpitalne)

Integracja z systemem V-Desk Varimed w celu monitorowania statusu realizacji zlecenia w czasie rzeczywistym

Alerty i raporty przypominające o przeglądach

Brak kosztów przy starcie projektu

Jedna miesięczna opłata bez ukrytych kosztów – już od 1000 zł miesięcznie

System ePT powstaje w kooperacji Varimed Sp. z o.o. oraz Primesoft Polska Sp. z o.o.

Dla kogo dedykowany jest system ePT?

  • Kontrola kosztów dla dyrekcji placówek medycznych
  • Monitorowanie eksploatacji sprzętów dla działów technicznych
  • Kontrola konserwacji urządzeń dla serwisantów wewnętrznych oraz działów technicznych
  • Weryfikowanie zapisów umowy w zakresie świadczenia usług serwisowych dla działów prawnych
  • Zarządzanie ofertami dla działu zakupów

Innowacyjne technologie dla służby zdrowia

Funkcje systemu ePT

Jedno miejsce na wszystkie informacje o sprzęcie.

Śledź naprawy, przeglądy i działania konserwacyjne.

Sprawdź, ile kosztuje utrzymanie każdego urządzenia dzięki integracji z PowerBI.

Zarządzaj fakturami, umowami, ofertami i protokołami bez chaosu papierowego.

Znajdź każde urządzenie w kilka sekund i sprawdź jego historię użytkowania.

Dostosuj system do specyficznych wymagań swojej placówki.

Skontaktuj się z nami